Hudební nástroje, zvuková technika, světelná technika
Preferuji značku bez ohledu na cenu | |
---|---|
19/329 (6%) | |
Značka mě ovlivní, ale sleduji poměr kvalita cena | |
71/329 (22%) | |
Prvořadý je poměr kvality a ceny | |
194/329 (59%) | |
Zajímá mě hlavně nejnižší cena | |
45/329 (14%) |
Naším cílem je maximální spokojenost zákazníka. Na zakoupené zboží se vztahuje záruční lhůta 30 měsíců. Ze zákona máte možnost zakoupené zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodu a peníze dostane zpět. Za všech okolností se snažíme vyjít Vám vstříc!
Prodávající - provozovatel e-shopu
Music Shop Online – Hana Lounová, V Hlubokém 18E, 252 16 Nučice
Kupující - zákazník
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele www.MusicShopOnline.cz. Objednáním zboží zákazník souhlasí s tím, že prodávající je oprávněn ověřit si solidnost zákazníka v dostupných databázích.
Zabezpečení a ochrana osobních údajů
Prodejce prohlašuje, že veškeré informace týkající se zákazníka a jeho transakcí uskutečněných na internetových stránkách provozovatele jsou zabezpečené proti zneužití a bez souhlasu zákazníka nebudou předány dál třetí osobě.
Objednávka
Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli potvrzení objednávky prodávajícím (stav vyřizuje se). Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží "na objednávku", které je nutné na přání zákazníka obstarat, může prodávající požadovat zálohu, obvykle 10% ale ve specifických případech až do výše 100% kupní ceny. 10% ceny je zákazník povinnen uhradit i v případě, že že zboží které bylo objednáno pro něj, odmítne odebrat.
Ceny zboží
Ceny zboží jsou v kamenné prodejně stejné jako na internetu. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání, u zboží na objednávku za cenu platnou ke dni nákupu zboží, pokud se ale cena bude výrazně lišit od ceny uvedené v objednávce, bude prodávající tuto cenu se zákazníkem konzultovat. Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.
Informace o zboží
Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedné na těchto internetových stránkách vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit. Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny.
Prodáváme za nejnižší ceny
Neustále aktualizujeme naše ceny tak, aby byly vždy nejnižší. Pokud byste přesto v jiné prodejně narazili na lepší cenu, kontaktujte nás. My si ověříme platnost konkurenční nabídky a pokusíme se Vám nabídnout ještě výhodnější cenu! Jako konkurenci akceptujeme pouze prodejce, kteří mají zboží skladem a jsou ho schopni za nabízenou cenu opravdu dodat. Linka nejnižší ceny: 777 311 350.
Platba za zboží a expedici
Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplné zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
· Hotově - v kamenné prodejně - skladu
· Na dobírku - příslušnou částku zaplatí kupující při převzetí zásilky od dopravce
· Bankovním převodem předem - kupující převede celou částku na bankovní účet prodejce, který je vedený u společnosti GE Money bank. V tomto případě se realizace objednávky uskuteční až po připsání celkové částky na účet prodejce.
Dodání zboží
· Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího je orientační a může se mírně lišit od skutečné doby dodání.
· Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a obsahuje daňový doklad.
· Rozvoz zboží zajišťuje přímo provozovatel nebo smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice. Cena za dopravu zboží se řídí dle aktuálního ceníku v sekci Doprava a platby.
Zrušení objednávky ze strany zákazníka
· Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována nebo objednána od dodavatele u zboží na objednávku a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí výhradně telefonicky na 777 311 350 současně na emailu MusicShopOnline@seznam.cz . V případě že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 230,- Kč v ČR a při zaslání do zahraničí skutečné náklady.. Na přání zákazníka musí prodávající doložit skutečnost, že zásilka byla expedována. Zrušení objednávky pouze e-mailem nemůžeme zaručit, chodí nám denně stovky e-mailů. V případě že zboží na objednávku, zákazník odmítne převzít, je prodejce oprávněn za zboží dodané dodavatelem účtovat náklady na vrácení zboží dodavateli, do částky 10% z ceny zboží+ výše uvedené dopravní náklady pokud zboží bylo odesláno.
· Pokud kupující zruší objednávku na kterou je vystavena záloha, nemá právo na vrácení zálohy.
Nepřevzetí zboží dodaného na dobírku.
Pokud zákazník nepřevezme z jakékoliv příčiny zboží dodané prostřednictvím dodávkové služby, bude mu vystavena faktura na dopravné (tam a zpět). Tuto fakturu je zákazník povinen uhradit do 14 dnů, jinak se vystavuje nebezbečí soudní žaloby.
Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech.
V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.
Možnost vrácení zboží
Kupující má možnost zboží vrátit za těchto podmínek:
Naším základním cílem je Vaše plná spokojenost se zbožím, které jste u nás zakoupili. V lhůtě 14 kalendářních dnů má kupující možnost výměny zboží za jiné nebo vrácení uhrazené ceny zboží. Lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne převzetí zboží prodávajícím (při vrácení). Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací.
Možnost vrácení se nevztahuje na
Postup při vrácení zboží
· Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží včetně originálních obalů a příslušenství a všech výše zmíněných dokladů vrátí prodávající kupujícímu převodem na účet, nebo hotově na provozovně. V případě větší částky je třeba výplatu v hotovosti domluvit předem. Prodávající se zavazuje uhradit částku ceny zboží (nikoliv dopravné) na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. Pokud bylo zákazníkovi dopravné při zasílání prominuto, bude odečteno z ceny zboží.
Music Shop Online
Hana Lounová
Centrální sklad Nučice
V Hlubokém 18E
252 16 Nučice
Provozní doba Centrální sklad Nučice: Po-Pá 9-17h
Upozornění
Zboží lze vrátit výhradně na výše uvedené adrese. Při zasílání zboží pečlivě zabalte a zadejte doručení přímo na adresu (např. Balík do ruky, nebo doručovací služba). Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Pokud se jedná o účet mimo ČR, nese kupující všechny bankovní poplatky spojené s mezinárodní platbou. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. Kupující má právo na vrácení ceny zboží, pouze pokud je zboží ve 100% stavu a nejeví známky použití. Prodávající vrací pouze uhrazenou cenu zboží (nevrací náklady na dopravu, balení atd.) Pokud je kupujícím firma, je podmínkou vrácení částky podepsání dobropisu, který na vyžádání zašleme.
Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.
V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!
Poškození vzniklé přepravou zásilky
Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka mechanicky poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce telefonicky na číslo 777 311 350 a současně na emailu MusicShopOnline@seznam.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky a popis poškození). Zajistíme co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.
Závada při prvním použití výrobku
Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 7 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:
Kupující podrobně popíše závadu pro kterou zboží reklamuje.Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady reklamované zboží spolu s kopií faktury či paragonu a výše uvedeným Reklamačním formulářem na adresu:
Music Shop Online
Hana Lounová
Centrální sklad Nučice
V Hlubokém 18E
252 16 Nučice
Provozní doba : Po-Pá 9-17h
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů